Cum a fost la Salonul Auto Moto Bucuresti 2013

Si editia 2013 a Salonului Auto Moto Bucuresti (SAM) este o mini expozitie ce reuneste doar o parte a marcilor auto prezente pe piata româneasca (Abarth, Alfa Romeo, Chevrolet, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Isuzu, Jaguar, Jeep, Kia, Lancia, Mazda, Opel, Peugeot, Range Rover, Seat, Skoda, Suzuki si Volvo), iar multe dintre aceste sunt reprezentate de dealeri si nu de catre importator.Si in acest an lipsesc marci precum Dacia, Renault, Volkswagen, BMW sau Mercedes-Benz.

salonul auto moto bucuresti
SAM 2013

Duminica 7 aprilie 2013 este ultima zi a Salonului Auto MOto Bucuresti (SAM) 2013.Biletul de intrare costa 20 de lei.

Avind experienta editiei de anul trecut, am decis sa nu ma mai “echipez” cu prea mult entuziasm. Asa ca am plecat cu ideea ca ma voi duce sa vizitez masini inghesuite in corturi si stiam deja ca exponatele vor fi aranjate (mai mult sau mai putin) ca intr-o parcare.Totusi, am sperat ca exista cateva imbunatatiri, cel putin din punct de vedere organizatoric.
Pentru cei care asteapta sa fie surprinsi de noutati auto-moto, evenimentul ar putea fi o dezamagire, insa el reprezinta de fapt o ocazie buna de a vedea o gama destul de larga de automobile, insotite cu fete dragute.

fotograf fete sam 2013
foto fete

Ca si anul trecut, primele corturi contineau promotii la uleiuri, scoala de soferi, echipamente pentru motociclete, accesorii pentru masini si chiar puteai cumpara machete de colectie.

Pentru amatorii de vehicule pe doua roti, la SAM 2013 pot fi vizionate motociclete de la BMW, Honda, Kawasaki, Triumph, Aprilia, Ducati, dar si ATV-uri marca Polaris.
O motocicleta interesanta Triumph Rocket III Roadster cu ABS, la pret pe masura: 18.500 de euro.

Triumph Rocket III Roadster cu abs
Triumph Rocket III Roadster

O noutate a salonului este Mazda 6.Varianta CD175 Revolution MT6, cu o putere de 174 CP si viteza maxima de 223 km/ora costa peste 25.000 de euro, fara TVA.

mazda 6
mazda 6

Cei de la Opel si-au propus sa concentreze atentia pe noul Adam, care este disponibil in trei versiuni, pe care ei le-au numit “personalitati”: Glam, Jam si Slam, care reprezinta, de fapt, trei variante diferite de motorizare.

opel adam
adam opel

Alta masina ce a atras atentia a fost un Chevrolet Camaro Cabrio, cu motor V8 de 6,2 litri si un consum mediu de 13,1 l/100 km.

Chevrolet Camaro Cabrio negru
camaro cabrio

Mie mi-au placut si celelalte marci americane prezente la SAM, chiar daca erau modele vechi.

cadillac eldorado
cadillac

Per total, salonul auto de anul acesta a adus cateva imbunatatiri (de exemplu carting gratuit pentru vizitatori), insa nu la nivel de talie internationala (probabil de aceea au renuntat la includerea acestui cuvant in titlul evenimentului, spre deosebire de anul trecut). A lipsit cu desafarsire amenajarea speciala a standurilor; de altfel acest lucru fiind greu de realizat in niste corturi aplasate intr-un spatiu relativ mic.
Mai este mult de lucru pina ca SAM sa ajunga unul de talia saloanelor internationale, unde fiecare producator isi prezinta noile produsele prin mini-spectacole si conferinte, iar spatiul pentru standuri este urias.

Ce pot sa le spun potentialilor vizitatori este ca plimbarea prin salonul auto de la Bucuresti poate fi interesanta, aveti ocazia sa vedeti destul de multe masini, fete frumoase si sa participi la concerte, mici tombole sau la spectacole de dans.

Alte imagini de la SAM 2013 pot fi vazute aici si aici.

Arata acest articol si prietenilor tai!Sharing is carring!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

2 thoughts on “Cum a fost la Salonul Auto Moto Bucuresti 2013”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *