Melvin Bocher – invitatul special J’Info Tours la conferinta “Travel Social Media”

Joi, 14 martie 2013, am avut putin timp liber si am mers la “Travel Social Media”, eveniment organizat de J’Info Tours unde invitatul special Melvin Bocher ne-a vorbit despre promovarea turismului prin intermediul bloggerilor.

Melvin Bocher bucuresti jinfo tours
Melvin Bocher

Se pare ca promovarea turismului prin intermediul bloggerilor a devenit o nouă extensie a promovarii ‘’word of mouth’’, motiv pentru care J’Info Tours l-a adus in premiera in România pe blogger-ul Melvin de la TravelDudes.

“Un procent in valoare de 6-7% din bugetul de marketing s-a mutat din media traditionala in promovarea online prin intermediul bloggerilor (campanii cu bloggeri în 2012 și 2013, interviuri, deplasari ale bloggerilor la tirguri internationale de turism, primirea bloggerilor in rindul turistilor pe grupurile organizate de J’Info Tours etc.’’ a declarat Maria Tomescu, Marketing Manager J’Info Tours.

Melvin Bocher este fondatorul blog-ului TravelDudes, iar in prezentarea sa ‘’A fi sau a nu fi blogger de turism’’ ne-a vorbit despre experinta lui in acest domeniu relativ nou: blogger de turism.

Citeva din ponturile impartasite de Melvin ar fi urmatoarele:

– daca doriti sa infiintati un blog de turism cel mai bine ar fi sa-l scrieti in limba materna; Melvin, originar din Germania, la inceput a incercat sa scrie in germana si engleza pe blogul lui, dar si-a dat seama ca este prea dificil acest lucru si ca nu-l ajuta prea mult, in final ca a renuntat la germana; si conform spuselor lui, acum, concurenta este mult prea mare pentru limba engleza asa ca mai bine sa alegem limba materna;

– pentru blog trebuie sa alegeti un design adecvat utilizarii facile a butoanelor de social media ( twitter, facebook, google+);

– este indicat sa alegeti titluri cit mai adecvate pentru posturile ce le veti scrie atit pe blog cit si pe retelele de socializare, cu atentionarea ca la twitter aveti la dispozitie doar 140 de caractere pentru titlu;

– chiar daca facebook-ul este foarte popular Melvin recomanda sa va faceti cont pe twitter si sa fiti activi acolo;

– pentru twitter sa nu cumparati nici o data fani sau followers!

– pentru verificarea falsilor followers puteti folosi siteul fakers.statuspeople.com

twitter Melvin Bocher
despre twitter

– si nu in ultimul rind trebuie sa stiti ca veti avea mult de munca, iar rezultatele nu apar peste noapte, poate dura ceva timp pina veti avea succes ca blogger de turism;

– agentiile de turism si tour operatorii ar trebui sa se uite si la poza de mai jos ce contine o comparatie a Return On Investment (ROI) obtinut in cazul unui ziar si
in cazul unui site/blog ( pentru acele calcule Melvin a folosit site-ul www.onlineroicalculator.com):

roi nespaper site blog
Return On Investment – ROI
asigura-te
asigura-te

Sper ca rindurile de mai sus va sunt utile, iar daca doriti sa cititi alte informatii si exemple de posturi despre turism vizitati blogul www.traveldudes.org

Arata acest articol si prietenilor tai!Sharing is carring!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

4 thoughts on “Melvin Bocher – invitatul special J’Info Tours la conferinta “Travel Social Media””

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *