Sindromul DSL-ARM: campania/parodie pentru promovarea mirrorless-urilor Olympus

Cei de la Olympus au decis ca este timpul sa apeleze la o altfel de strategie de promovarea a aparatelor foto mirrorless prin imbinarea umorului cu specularea unor dezavantaje prezente la aparatele foto DSLR. Astfel s-a “nascut” DSL-ARM syndrome! Practic prin aceasta campanie Olympus parodiaza, in principal, unul din dezavantajele DSLR-urilor si anume greutatea lor.

parodie olympus
DSL-ARM syndrome

Pentru a parodia cit de grele sunt DSLR-urile, Olympus a creat o serie de videoclipuri care prezinta momente din “viata” unui utilizator al unui astfel de aparat foto si care are un brat mai lung decit celalalt din cauza folosirii indelungate a dslr-ului.

Asa cum mentionam de la inceput, aceasta campanie/parodie are si scopul de promova aparatele foto mirroless Olympus si in special modelul OM-D E-M5 Mark II (testat si de mine aici)

Si citeva secvente Behind The Scene (BTS) din campania DSL-ARM :

Aceasta campanie-parodie initiata de Olympus pentru a promova mirrorless-ul E-M5 Mark II nu este prima de acest tip. Va (re)amintesc campania “DSLR Gear No Idea” , initiata de Sony Australia in urma cu 2 ani, si care, intre noi fie vorba, mi s-a parut mult mai amuzanta 🙂

promotia cash back olympus
Pina la 31 August 2015

Alte amanunte despre aceasta campanie DSL-ARM si despre Olympus E-M5 Mark II pot fi aflate de pe site-ul oficial: www.getolympus.com/dslarm

Arata acest articol si prietenilor tai!Sharing is carring!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *