Fotografii si impresii de la SIAB 2007

Asa cum spuneam si intr-un post anterior pe data de 5 Octombrie 2007 se desfasoara la fosta locatie Metro Otopeni, Salonul International Auto de la Bucuresti 2007.Aici suprafata expozitionala este una record, masurand peste 50.000 metri patrati. Spatiul destinat salonului este impartit in trei arii. Primele doua, acoperite, vor cuprinde expozantii auto, moto si ATV, respectiv expozantii de accesorii, echipamente si servicii, iar suprafata aflata in aer liber va gazdui autoutilitarele.

Această schimbare a locului de desfăşurare este motivată de directorul general AMC-APIA Expo, Victoria Lupu, prin lipsa de spaţiu: „La Romaero nu mai era spaţiu suficient. Acolo este o întreprindere care funcţionează şi care are contracte de onorat. Oricum, nici acum doi ani nu era loc suficient.“ Numai că fostul Metro e şi mai mic, aşa că organizatorul AMC-APIA Expo a decis amplasarea unei structuri uşoare, de aproximativ 25.000 de metri pătraţi, în actuala parcare a Metro Otopeni. Din pacate acesti 25.000 de metri patrati nu sunt suficient aerisiti iar inauntru este foarte cald, probabil sistemele de ventilatie nu sunt suficient de puternice.

Ediţia anterioară a SIAB, cea din 2005, a fost precedată de controversele dintre organizatori şi grupul Ţiriac Auto, care a refuzat participarea din cauza lipsei unui spaţiu adecvat. Nici calitatea spaţiului de expunere nu a fost mulţumitoare pentru mulţi dintre importatori în urmă cu doi ani. Unii s-au plâns de dimensiunile alocate, alţii de aspectul halelor îmbătrânite de la Romaero, dar lovitura cea mai mare a fost ploaia căzută înainte de începerea evenimentului, care a pătruns prin sau pe sub tabla ruginită a halelor.
Încercarea de a organiza la Otopeni noua ediţie a adus, aşa cum era de aşteptat, şi nemulţumiri. Cei care au luat o decizie radicală par a fi oficialii Trust Motors, importatorul Peugeot, care nu au confirmat în timpul stabilit participarea. Contactaţi de Capital, reprezentanţii companiei au refuzat să comenteze subiectul, iar Victoria Lupu ne-a declarat că nu cunoaşte motivul pentru care această companie nu şi-a anunţat prezenţa.Chiar si asa, ajuns la cea de-a sasea editie, salonul auto bucurestean promite ca in acest an sa bata toate recordurile inregistrate pana acum.
Cu ocazia unei conferinte de presa organizatorii salonului au anuntat cresterea cu 50% a numarului marcilor participante, evenimentul gazduind in total aproape 200 de expozanti, cu 20% mai multi decat la editiile trecute.

Referitor la accesul in locatie, organizatorii au anuntat ca la expozitie se poate ajunge prin intermediul liniilor RATB 440, 444, 446, 448, 449, 451 si 783, la care se adauga o cursa speciala pusa la dispozitia vizitatorilor, care va circula pe traseul Piata Presei Libere – SIAB. Aici trebuie spus ca transportul gratuit le va fi asigurat doar celor care au achizitionat bilete pentru expozitie de la ghiseele RATB. Pretul biletului va fi de 15 lei, iar copiii de pana la 7 ani vor avea acces gratuit.

In continuare sunt cateva fotografii de la fata locului:

Alfa Romeo

– la standul Honda fosta vedeta Playboy:Alina

Alina, fosta vedeta Playboy, la standul Honda

– “americancele” !

Chevrolett

Hot !

ATV

– Lamborghini Gallardo

Lamborghini Gallardo

-noul Pajero

Pajero

– Carrera

Porche Carrera

– de remarcat si sistemul audio !

Sistem audio !

– Toyota

Prototip Toyota

– Veronica si seria6

BMW seria 6

Arata acest articol si prietenilor tai!Sharing is carring!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

2 thoughts on “Fotografii si impresii de la SIAB 2007”

  1. http://www.ioanchirila.ro premiază cea mai bună fotografie a unui amator

    Bucureşti, 9 octombrie 2007 – Sub titlul de „Fotografia săptămânii”, Premiile Ioan Chirilă lansează un concurs pentru cei pasionaţi de fotografie. Provocarea se adresează tuturor celor care au curajul de a pune mâna pe o cameră foto şi de a arăta tuturor rezultatul. Concursul se va desfăşura până pe 25 noiembrie şi este arbitrat de doi profesionişti: Cristi Preda, cel mai cunoscut fotograf sportiv din România şi Alex Gâlmeanu, unul dintre cei mai reprezentativi şi mai bine cotaţi artişti fotografi ai momentului.

    Sportul nu înseamnă doar stadion, patroni, vedete, premii sau medalii. Sportul înseamnă pasiune, poftă şi plăcerea jocului, efort şi dorinţă de a câştiga. Găseşte cel mai potrivit atribut, cel mai bun unghi, cea mai bună locaţie. Dorinţa noastră este de a dezvolta o altă perspectivă asupra fotografiei de sport. În spiritul patriarhului gazetăriei sportive româneşti, imaginile ar trebui să îmbine sportul cu arta.

    Fotografiile vor trebui trimise la foto@ioanchirila.ro. Ele vor fi postate într-o galerie multimedia interactivă, unde vizitatorii au ocazia de a le nota. La sfârşitul fiecărei săptămâni, fotografia cea mai reusita va fi premiata de catre URSUS, sponsorul principal al Premiilor Ioan Chirila, cu cate doua baxuri de bere si un set de pahare cu un design special. Fotografiile castigatoare vor apărea pe ediţia on­­-line a unuia dintre cele mai cunoscute cotidiane române şti, cu link către blogul s au site-ul concurentului. La sfârşitul campaniei, dintre fotografiile câştigătoare în fiecare săptămână, cei doi arbitri vor alege “the lucky one”. Câştigătorul va primi un premiu surpriză, din tehnologia IT.

    De asemenea, site-ul http://www.ioanchirila.ro va începe să fie mai activ, prin textele propuse pentru secţiunea „Talentul anului” ce vor fi postate pe site de astăzi, 9 octombrie. Juriul este cel care va dezbate şi va premia pe cel sau cea care va dovedi prin comentariile sale sportive că este un urmaş demn al „marelui cronicar”. Din dorinţa de a încuraja jurnalismului sportiv, URSUS este cel care pune în joc premiile secţiunilor din competiţie. Această iniţiativă vine în completarea acţiunilor anterioare ale URSUS printre care se numără „Dinastia Campionilor” şi „Învingători pentru Romania”, proiecte ce au vizat deopotrivă sportivi romani de carieră şi jurnalişti talentaţi.

    „URSUS a făcut un scop în sine din a celebra momentele de succes ale romanilor, iar aceasta este o ocazie ideală. Sportul romanesc are nevoie atat de succese din randul sportivilor, cat şi de succese din randul jurnaliştilor, motiv pentru care salutăm iniţiativa Premiilor Ioan Chirilă de a premia excelenţa jurnalistică.”, a declarat Mugur Nicolae, Brand Manager URSUS.

    Vizitatorii siteul http://www.ioanchirila.ro, se vor putea bucura de întregistrări audio şi video cu marele cronicar, precum si de comentariile „la cald” ale jurnalistilor sportivi de marca. O galerie foto cu Ioan Chirilă alături de personalităţi de marcă: Ilie Năstase, Nicolae Dobrin, Mircea Lucescu, Rică Răducanu şi echipa Rapid Bucureşti, Ion Ţiriac, Bela Karoly, Nadia Comăneci, Eugen Barbu sau Fănuş Neagu. Cunoscuţi editorialişti vor împărtăşi opiniile lor despre cele mai proaspete evenimente, în timp ce secţiunea de ştiri sportive va fi actualizată zilnic.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *