Sunteţi posesorul unui laptop Toshiba şi nu vă descurcaţi cu driverele? Sau aveţi alte probleme cu un produs Toshiba? Eu am un laptop Toshiba Satellite L650 care nu mi-a facut probleme până în prezent, dar mă bucur că avem la dispoziţie un call center in limba română !
Toshiba Europe GmbH a lansat un call-center operat de către Sellbytel, o companie care oferă servicii de management al relaţiilor cu clienţii. Acesta va oferi prin telefon asistenţă şi suport clienţilor din şase ţări din regiune: România, Cehia,Slovacia,Serbia,Croaţia şi Bulgaria. Agenţi specializaţi vor răspunde, în limbile respectivelor țări, întrebărilor despre notebook-uri şi televizoare şi oferă consiliere şi diagnostic pentru aceste categorii de produse.
Utilizatorii români vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal. Apelurile vor fi redirecţionate prin VOIP la Praga unde un agent român va răspunde întrebărilor, va oferi soluţii pentru cererile post-vânzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operațional de luni până vineri, între 9.00 am şi 18.00.
- Ghid de supravietuire pentru Pastele in familie: gadgeturi care te scapa de stres - 25 April , 2024
- Simfonia Lalelelor Pitesti 2024 – imagini foto-video - 22 April , 2024
- Descopera Pajistea Petricani: oaza de natura urbana a Bucurestiului - 21 April , 2024