Call-center pentru români de la Toshiba

Sunteţi posesorul unui laptop Toshiba şi nu vă descurcaţi cu driverele? Sau aveţi alte probleme cu un produs Toshiba? Eu am un laptop Toshiba Satellite L650 care nu mi-a facut probleme până în prezent, dar mă bucur că avem la dispoziţie un call center in limba română !

toshiba satellite l650-10d
laptop

Toshiba Europe GmbH a lansat un call-center operat de către Sellbytel, o companie care oferă servicii de management al relaţiilor cu clienţii. Acesta va oferi prin telefon asistenţă şi suport clienţilor din şase ţări din regiune: România, Cehia,Slovacia,Serbia,Croaţia şi Bulgaria. Agenţi specializaţi vor răspunde, în limbile respectivelor țări, întrebărilor despre notebook-uri şi televizoare şi oferă consiliere şi diagnostic pentru aceste categorii de produse.

Utilizatorii români vor putea beneficia de suport profesionist din partea Toshiba prin apelarea numarului local 031.630.02.24, cu tarif normal. Apelurile vor fi redirecţionate prin VOIP la Praga unde un agent român va răspunde întrebărilor, va oferi soluţii pentru cererile post-vânzare sau posibilelor probleme pe care un utilizator le-ar putea avea. Call-center-ul va fi operațional de luni până vineri, între 9.00 am şi 18.00.

Arata acest articol si prietenilor tai!Sharing is carring!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *