Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor din Bucuresti

Duminică, 10 aprilie 2016, trecând prin parcul Lumea Copiilor, din sectorul 4 al Bucureştiului, am fost “martor” al întâlnirii de primăvară al Trabantiştilor! Desigur, nu am ratat ocazia şi am făcut câteva poze, dar şi un scurt clip cu plecarea Trabantiştilor.

poze Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
Intalnirea de primavara a Trabantistilor

Automobilele care au participat la paradă erau colorate, pictate, tunate, dar şi clasice, o atracţie pentru cei care au trecut prin parc.

foto Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
Trabanturi
foto Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
spre parc
poze Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
la intalnire
poza Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
Trabant

Destul de multe de maşini de la întâlnirea din Bucureşti au venit din Bulgaria.

poze Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
in parc
poze Intalnirea de primavara a Trabantistilor in Parcul Lumea Copiilor Bucuresti
din Bulgaria
poza trabant tunnat bulgaria
tunnig bulgar

Binecunoscuta maşină germană, des “ţinta” bancurilor, a fost produsă în fosta Republică Democrată Germană, începând din 1957 până imediat după 1990.

Istoria Trabant începe la finalul anilor ’40, când uzinele germane Autounion, care includea şi DKW (Das Kleine Wunder – Mica Minune), au început să fabrice un autoturism cu un design asemănător unei maşini produse înainte de Al Doilea Război Mondial, DKW F8. Noul autoturism creat s-a numit IFA F8, avea motor în doi timpi cu doi cilindri, răcit cu apă.

poza trabant motor vw volswagen
motor VW
poza trabant trapa acoperis
trapa
poza trabant alb tuning
modificat
poza trabanturi bucuresti
Trabanturi

Curând a fost produs un alt model, mai mare – IFA F9, care avea motor cu trei cilindri, tot în doi timpi. În 1953 s-a hotărât construirea unei maşini mai mari, Sachsenring P240, cu motor în patru timpi de 2400 cm3. Din cauza crizei de metal, s-a optat pentru folosirea duraplastului, un material compozit obţinut dintr-o răşină fenolică întărită cu fibre textile.

poza trabant camioneta
camioneta
poza trabant vopsit ice age
Ice Age
poza trabant vopsea mata
mat
poza trabant tunning motor
motor

În 1955 a fost prezentată, la târgul de la Leipzig, o maşină nouă cu caroseria din duraplast – AWZ P70, predecesoarea Trabantului. Motorul era în doi timpi, răcit cu apă, montat transversal, cu tracţiune faţă.

Vezi şi Salonul auto international Frankfurt 2009

poza trabant bucuresti
de la curse
poza trabanturi
verificare
poza trabant remorcat
Trabantul de rezerva
poza trabant numar bulgaria
goarna
poza trabant fulgerica
Fulgerica
poza trabant campionat indeminare
campion

Video Parada Trabantelor – la plecare:

După evenimentele din 1989-1990 a scăzut vânzarea Trabant. Ultimul Trabant P601 a ieşit de pe banda de fabricaţie la 25 iulie 1990, iar la 31 aprilie 1991 a fost închisă fabrica VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau.
Timp de 33 de ani, uzinele VEB Sachsenring Automobilwerke Zwickau au produs 3.096.099 autoturisme, conform www.istoricauto.ro

poza trabant remorcat
functionind
poza trabant decapotabil
decapotabil
poza trabant steaguri
Fulgerica

În prezent, maşinile Trabant au devenit obiect de colecţie pentru amatorii de automobile istorice; o parte din posesorii din România au format un club al trabantiştilor.

Arata acest articol si prietenilor tai!Sharing is carring!Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *