Au trecut cele două ediții de Black Friday, cea ”românească” desfășurată pe 16 noiembrie 2018, dar și cea americană, 24 noiembrie și cred că este intersant de văzut niște imagini realizate cu această ocazie, în diverse țări de pe mapamond.

În America, acolo unde a luat ființă Black Friday, multe persoane stau la cozi, care se întind pe sute de metri, sau încă mai pot fi văzute persoane care s-au așezat la rând cu câteva zile mai înaite.


Respectiva serie de fotografii de Black Friday poate fi văzută pe site-ul www.syracuse.com
Așa cum se vede ziua de Black Friday este o bună ocazie pentru a realiza fotografii și chiar videoclipuri interesante. O buna parte din imaginile realizate în Vinerea Neagră pot fi găsite și pe rețelele de socializare.

Cei de la Heavy au un articol unde pot fi văzute diverse imagini foto-video realizate de Black Friday
Și agenția de presă Reuters are o interesantă galerie foto dedicată zilei cu cele mai mari reduceri din an.
New York Times are selecție de fotografii realizate la diverse magazine în perioada Black Friday, care pot fi văzute pe aceasta pagină
Vă recomand să vedeți: Singurul unboxing ce merita vazut: Nikon 800mm f/5.6
Publicația online Insider are o selecție de fotografii realizate de Black Friday care poate fi văzută aici
Fenomenul Black Friday a ajuns în multe țări, de exemplu Brazilia și uitați cum a fost la Sao Paulo:

Chiar și Mr. Bean are un moment comic dedicat zilei cu reduceri:
În Romania de Black Friday, tot cumpărăturile online dețin partea leului. Anul acesta marile magazine online au înregistrat creşteri semnificative faţă de campania similară de Black Friday din 2017.
Astfel eMAG a înregistrat după primele 9 ore ale ediţiei din 2018 a Black Friday vanzări de peste 355 milioane lei şi peste 930.000 de produse comandate. 35.000 de clienţi au comandat online la eMAG pentru prima dată. Rezultatul zilei de Black Friday de anul trecut a fost depăşit la ora 16:20.
Libris.ro – cărţi de 1 milion de lei
Până la ora 15.30 s-au înregistrat comenzi pentru peste 40.000 de cărţi, în valoare totală de 1 milion de lei. Valoarea unei comenzi a crescut în medie cu 20% faţă de campania similară din 2017. Unele titluri s-au epuizat după doar câteva ore de promoţii, dar Libris.ro a făcut suplimentări în limita stocului disponibil.
Cele mai multe comenzi s-au înregistrat pentru titluri cu o medie de 80% reducere. Autorii români, cărţile de dezvoltare personală şi de parenting, dar şi beletristica s-au numărat printre cele mai căutate titluri.
Campania Libris.ro de Black Friday a inclus reduceri de până la 90% la peste 80% din fondul total de carte.
Fashion Days – 16.000 de comenzi în prima oră
Cel mai mare eveniment de shopping al anului, Black Friday 2018, a început la Fashion Days în seara de 15 noiembrie. Startul a fost dat în aplicaţia de mobil, la ora 19:00, când peste 40.000 de oameni au accesat simultan platforma.
Doar în prima oră au fost înregistraţi peste 150.000 de vizitatori, care au efectuat aproximativ 16.000 de comenzi. 40.000 de produse au fost achiziţionate în acest interval, cea mai numeroasă comandă conţinând 35 de articole, în valoare de 5.160 de lei. În total, în prima oră, valoarea comenzilor efectuate pe Fashion Days depăşeşte 6 milioane de lei.
Fashion Days a înregistrat o creştere a valorii comenzilor de peste 40% în primele 12 ore de la startul Black Friday. Cel mai bine vândut produs din primele 12 ore a fost geanta crossbody cu aplicaţii metalice Guess, cu 168 de bucăţi achiziţionate, în timp ce comanda cea mai numeroasă a inclus 55 de articole.
Și asta în ciuda discuțiilor care se aud înainte de Vinerea Neagră, conform cărora nimeni nu cumpără nimic!
Voi ați cumpărat ceva de Black Friday? Dacă da, ce anume v-ați cumpărat de Black Friday? Puteti raspunde la rubrica Comment (Comentarii).